Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Carina - 14 januari 2012 22:53


Jag tycker det är jätteroligt när någon skriver en kommentar till min blogg  !! 
Verkligen   !!


Men jag vill berätta att inlägg i gästboken eller kommentarer till min blogg godkänns och läggs ut endast om jag kan identifiera personen som skriver. Fick en kort kommentar för ett tag sen med en länk som inte gick att nå och en signatur bestående av två bokstäver. Jag släpper inte igenom sådana kommentarer. Jag vill gärna ha klart för mig vem det är som vill kommunicera via min blogg. Nog om det.


Jag har precis kommit in från dagens sista hundpromenad. Lite kallt men det blåste inget. Kändes faktiskt riktigt skönt!
Jag älskar dom här sena kvällspromenaderna med Tingeling   . Nästan inge människor ute.


Tyst å mörkt......alldeles stilla........ Jag kan inte riktigt förklara men det känns riktigt mysigt att promenera under gatlyktorna i tystheten......


Ikväll stötte jag ihop med min trevliga granne. Fick en pratstund. Kul!


En kompis som jag inte har pratat med på ett tag ringde tidigare ikväll . Vi pratade i över en timme. Kul!


Den här helgen har så här långt bestått av en hel del härliga möten. Både öga mot öga och per telefon. Känner mig rätt nöjd och glad   .......... 


Vidare till lite hundprat.


Innan måndagkväll ska platssittning och inkallning fungera för mig och Tingeling. Stod så i kallelsen på kursen vi ska på. PROBLEM!


Allt fungerar kanon då vi är ensamma. Men kommer det någon annan hund, barn eller någon spännande person så blir det genast problem. Som i morse då Tingeling sprang  efter poliserna som var på tjänsteförättning här i området. Något pinsamt   !


Nåja, vi har ju imorgon söndag å träna på  !



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!



Carina   



 

Ovido - Quiz & Flashcards