Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Bilder

Av Carina - 21 januari 2013 17:05


Just nu idétorka......vet inte riktigt vad jag ska blogga om   . Tänkte om jag sätter mig och börja skriva lite så kanske det lossnar...

 

Bra musik på radion förresten....Michael Jackson med Black or White. Jag får tamisjutton lust att dansa   !

 

Kom precis på att jag missat "chans till romans"   på radio Mix. Ganska kul programpunkt men jag undrar om dom som skickar in och vill vara med luras lite ibland......

 

Gillar inte att det är så kallt ute   . Tingeling fryser om tassarna nästan på en gång vi kommer ut. Tråkigt.....vi båda gillar att gå på långa promenader   .

 

 

Längtar till våren.........  

 

NÄ, DET GÖR JAG INTE ALLS! Jag vill åka mera slalom   !!

 

 

NU VET JAG   vad jag ska göra med bloggen idag! Jag lägger in lite bilder och skriver inte så mycket strunt helt enkelt   .

 

 

Här kommer Nivinn, mitt yngsta barnbarn (2½ år). Bilderna är från Luciadagen på dagis. Nivinn är så fin i sin nya klänning.....och så himla glad!

 

 

 

     

 

 

 


 

Storasyster Iza 5½ år sjöng så fina sånger med sina dagiskompisar.

 

       

   

 

 

Några gamla bilder från agilityträning med Tingeling. Bilderna är nästan 1 år gamla.....tror jag....

 

     

 

 

Tingeling älskar att mysa i soffan. Hon ligger gärna på rygg och väntar på att någon ska komma och "gosa" på hennes mage....

 

   

 

 

Ibland ligger hon på sin hunddyna och sover.....men himla va trångt det kan vara bland alla leksaker! Knappt man ser vart Tingeling är   

 

 

 

 

 

Avslutar med två filmsnuttar där Tingeling absolut tycker att vi ska leka med hennes favoritgris.  Den piper bara så förfärligt    .....

 

 


 

 


 

 

 


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

 

Carina 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards