Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Carina - 20 juni 2011 16:17


Leif och jag besökte clinicen med Louise Nathhorst på Sundsvalls Fältrittklubb i fredags.


Intressant och lärorikt! Saknade bara att få lite information om hur Lussan rent tekniskt löser skolorna och galoppombytena som visades på clinicen. Tyngden på clinicen lades lite mera på träningsupplägg. Men som sagt var.....det var kul och intressant!  


Tingeling var med mig och kikade lite på dressyrtävlingarna på söndan. Hon skötte sig jättebra! Busade med några besökare och blev sedan jättetrött! Å då var det skönt att få vila i mattes knä en stund......


     



Dom fina bilderna ovan har min härliga arbetskompis Karro tagit. Tusen Tack Karro!!

Tyvärr är Tingeling sjuk. Lite oklart om hon har uringvägsinfektion. I natt fick hon kraftig diaré. Troligtvis av medicinen hon äter. Så nu har vi fått avbryta medicineringen.

Nu är det vätskeersättning och många kramar som gäller.......vi hoppas att hon blir frisk snart! Vår älskade lilla Tingeling!



Ridningen rullar på och går bra! Jag har fortfarande en del bilder och filmer som jag inte har hunnit gått igenom.......så det kommer mera!


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


   Carina

Ovido - Quiz & Flashcards