Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Carina - 28 februari 2012 22:13


Ligger lite efter med bloggandet.........själen har inte varit i fas.......eller hur jag nu ska uttrycket det........


Ibland känns livet lite tufft. Men på något sätt så verkar det mesta ordna upp sig. Både praktiska saker och känslomässiga saker. Skönt   !


Helgen har som vanligt bestått av bra möten. En lugn helg med fina vänner, god mat och dryck, en liten ridstund, härliga promenader och bugg såklart!


Tack vännen för en härlig samvaro i fredags   !


Tack Camilla för en givande lördagskväll     !


Tack Carina o Breezer för ett härligt sällskap på söndagspromenaden   !


Å Tack och lov så gick buggkursen någåsålunda bra den här söndagen   ! 


Jag försökte fota lite med telefonen då jag och Carina var på långpromenad i det fina vädret i söndags. Många bilder blev suddiga men på några kan man i alla fall se att det är våra fina hundar Breezer och Tingeling som gör sällskap i solskenet!


         


 Våra fina hundar är helt underbara tillsammans! Jag hoppas verkligen Carina att vi håller kontakten och fortsätter och träffas hos varandra även efter det att båda våra flyttlass har gått. Att vi håller igång våra Birstaturer och absolut fortsätter och gör lite hundpromenader tillsammans! Jag kommer verkligen att sakna dig och Breezer   !


Jag tror det är nästan ett halvår sedan jag red sist. Men i lördags blev det äntligen av igen. Kändes tryggt och bra att få låna Kickis islandshäst Bruna på "premiär-ritten". Bruna är en fantastisk härlig kompis.

Många Varma Tack Kicki för lånet av Bruna   !!


 


I måndags började jag och Tingeling en ny hundkurs (Agilitykursen har nått sitt slut). På kursen som vi börjat nu ska vi få prova på klickerträning, freestyle och lite agility. Ska bli så kul så! Får berätta mera sedan......


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina   

Ovido - Quiz & Flashcards