Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Carina - 21 september 2011 15:39


Som vanligt har jag lite ont om tid...... .....men här kommer i alla fall en kort blogg med lite bilder!


Jag har tränat för både Sofia Eriksson och Pernilla Sandqvist. Hur kul som helst!


Jag och Greven, Leif och Märta-Louise har fått en inspererande och lärorik lektion var av Sofia. Lite bildbevis!


       
Både Greven och Märta-Louise utvecklas hela tiden.......jag berättar mer i nästa blogg....(tidsbrist just nu!)


Jag och Greven och min kompis Jessica med sin fina häst Candanza fick två lektioner var av Pernilla Sandqvist för någon vecka sedan.                                                                                                   Fantastiskt givande och lärorikt! Bildbevis:


   


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina   

Ovido - Quiz & Flashcards