Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Carina - 25 mars 2013 19:24



Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......

 

 

Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ...... 

 

 

Det gjorde jag, Kenneth och Tingeling i helgen.

 

 

Kanonväder   ! Först en härlig promenad   .

 

Tyvärr var inte Tingeling riktigt i form. Så jag fick ta till hennes alldeles egna väska ......den tycker hon är toppen att sitta i när vi är på promenad.

 

   

 

 

Sen var det bokstavligen bara att inta ryggläge mot kyrkans port och njuta av den sköna mars-solen   . 

 

 

    

 

 

Den här sköna platsen hittar du vid Vivstavarvs kapell i Timrå.

 

Men gör dig inte besvär att gå dit nästa gång det blir en strålande solig söndag   ........för då är sittplatsen redan upptagen av mig och Tingeling      !

 

 

Å bara så att ni vet.......jag var i Hassela i lördags och åkte slalom, drack varm choklad med vispad grädde, åt mackor med grillad karré och naturligtvis solade i det otroligt härliga vädret  !! Jag tror baske mig att jag har fått lite färg i ansiktet   ........

 

 

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

 

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards