Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Carina - 10 februari 2013 08:43



Hej på er   ! Länge sedan.....

 

Jag har legat på latsidan   .......vad det gäller bloggandet. Det blir så ibland. Inte för att jag inte har haft något att blogga om......har bara varit lite lat  ......men här kommer en  uppdatering om hur läget är hos mig och Tingeling.

 

   

 

 

 

Tingeling löper fortfarande......fast nu är det på slutfasen......äntligen!

 

Tingeling blir väldigt förändrad under löptiden och sen måste jag ha henne kopplad så det blir sååå skönt när det hela är över   !

 

 

Tingeling sover jättemycket då hon löper......hon sover mest hela tiden......överallt.......

 

       

 

 

I helgen stoppade jag Tingeling i duschen   . Inte så populärt   ! 

Men nödvändigt.

 

När Tingeling blir duschad och är genomblöt så ser hon sååå förändrad ut. Hon blir såååå liten och sååååå annorlunda. Man känner nästan inte igen henne.

 

   

 

Men efter att ha fönat pälsen torr   så blir hon sig lik igen....

   

Tänk att man kan vara så söt!!!

 

 

 

 

I måndags blev det lite slalom i Skönviksbacken igen   ......till min stora glädje men till dom stackars ideelt jobbande grabbarnas skräck    .

- Hjälp! Nu är hon här igen   .....hon som vägrar ta liftpinnen själv.......

 

 

 

Den här kvällen var det två lite äldre killar som jobbade. Ja, med äldre menar jag äldre än tonårsgrabbarna som hjälpte mig sist men betydligt yngre än mig.......tror jag  ......

Det är så himla svårt att gissa ålder på folk!

 

Hur som helst så fick jag hjälp varje gång jag dök upp vid liften (blev 10 åk   ). Ena killen var rätt så tyst men den andra skojade friskt med mig   .....jättekul   !

 

Det livade upp kvällen lite då jag hade dragit iväg själv till backen. 

 

Jag kan konstatera att det jobbar fantastiskt trevliga (och snygga   ) killar i alla åldrar i Skönviksbacken. Jag har även fått fin kontakt med en tjej som brukar sitta där man betalar. Blev otroligt glatt överraskad då tjejen kände igen mig i måndags då vi stötte ihop i toppen av backen.  Hon hejade glatt   och vi samtalade en stund. Kul!!

 

Rekommenderar varmt alla slalomfantaster att besöka Skönviksbacken! Bra underlag och trevliga människor   !

 

 

 

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

 

 

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards