Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Carina - 8 januari 2013 15:01



 

Jag rider inte så ofta nu för tiden.......mest för att jag inte har tid. Det är mycket agility med Tingeling just nu.

 

Här sitter jag i alla fall på Leifs nya häst Ella. Jättefin tjej! Kortet är några månader gammalt.......som synes....ingen snö...


 



 

Måste grotta mig lite i skönhet igen   . Jag har ju insett med stor besvikelse att smink inte gör några underverk på mig.


Mest irriterar jag mig för att det är så otroligt svårt att få bort "ringarna" under ögonen. Jag har provat en hel del krämer. Både dyra och billiga.


 

Har ni något tips på hur man får bukt med det mörka under ögonen?


Ibland ser det ut som om jag inte har sovit på flera dagar   .......å det här med skönhetssömn kan jag inte alls förstå!

 

 



 



 

 

Håller helt och hållet med den som har lagt in den här kommentaren på facebook!


 ....Skönhetssömn, vad fan är det?

 

 

Hm.......har fått klart för mig att jag snarkar    också. Oj oj   !

 

Kanske är det så att skönhetssömn inte fungerar om man snarkar   ?!

 

Och då finns det ju en naturlig förklaring varför jag ser ut som en zombie när jag

vaknar   .

 

 

 

Idag har jag plockat ur skräp och onödiga saker ur min bil.

 

 

 

Jag har en ganska liten bil....en Clio.....men herregud vad skräp som rymdes i den   !

 

Jag fattar inte   vart i hela friden allt låg egentligen. Litet utrymme i kupén och otroligt litet bagageutrymme men jag hade en hundbur och tre stora kassar fullt med grejer med mig in då jag hade plockat klart ur bilen.

Och ändå ligger det grejer kvar där.....hujedamej   !

 

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

 

Carina

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards