Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Det är helt okey!

Av Carina - 7 januari 2013 14:56


 

Om jag känner mig lite deppig   och ska ut och rasta Tingeling så finns det en speciell plats jag gärna tar vägarna förbi.....

 

 

Jag kan inte förklara varför men när jag går förbi och läser texten så känns det ofta lite bättre......    

 

Det känns verkligen som om mina problem inte är så svåra att handskas med.......   

 

Det känns verkligen som om DET ÄR HELT OKEY   !

 

 

 

 

Kanske inte helt okey med allt kladdande efter väggar och hus men i det här fallet så TACK du som gjorde graffitin..........för mig känns livet lite bättre när jag passerar ditt meddelande   !

 

 

Ibland hjälper jag ett par kompisar att rasta deras hundar och då får jag njuta av en fantastisk utsikt.....och det kan också göra att livet känns lite bättre....

 

 

 

 

Fantastisk utsikt att rasta hundar vid......eller hur   ?!

 

För visst är livet både upp och ner för oss alla (och det är helt okey!).........annars

vore vi.......   

 

 

 

 

 

 

Avslutar dagens blogg med en fruktstund........och med en liten fundering över hur ärliga vi är egentligen   ......

 

 

 

 

 

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

 

Carina

 

 

 

 

 

 

 


 
 
Kerstin

Kerstin

7 januari 2013 15:45

Ha ha, gillar verkligen bildserien!!
Hoppas du mår lite bättre efter att ha rastat hunden/arna. Visst går livet i vågor, men ibland funderar man varför topparna måste vara så höga och dalarna så djupa... Kram!!

http://stallrosen.bloggplatsen.se

Carina

8 januari 2013 14:59

Ja det är lite väl höga toppar och lite väl djupa dalar ibland........men om livet vore lite mer slätstruket så skulle det kanske bli något tråkigt....:-)

Kanske uppskattar man det som är roligt lite mera för att dalen innan var så djup....???

Kram Kerstin och ha det så bra!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Skapa flashcards