Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Carina - 6 januari 2013 17:40


 

Japp, då var det söndagskväll......och ny arbetsvecka väntar. Kanske är det så här många av oss känner på måndagsmorgonen........

 

 

 

Även om jag trivs kanonbra på mitt jobb så visst känns det lite tungt så här på söndagskvällen. Känner mig lite som hunden på bilden när klockan ringer vid halvsex på måndagsmorgonen. Men bara måndagen är gjord så svischar det till och det är fredag igen   .  

 

 

Gjort en liten utflykt idag. Där fick jag hjälp att få pinnen på rätt plats på ändan     .......liftpinnen alltså   !

 

Jag åkte för första gången själv i liften......YES  ! Med lite hjälp av dom snälla grabbarna vid liften så fick jag pinnen på rätt plats och det var bara att åka med.......liiiiiiiite läskigt   då jag skulle "hoppa" av pinnen vid toppen av backen. Kändes och såg säkert rätt så fumligt ut men av kom jag  .......

 

Tre åk och jag kom på pinnen, jag kom av pinnen och jag kom nerför backen   ! Nu har jag gjort mitt andra besök i slalombacken (sen 17 år tillbaka) .......och det blir säkert fler besök i vinter   .

 



Jag är farmor till två stycken underbara prinsessor! Längtar......... Det är Nivinn (2 1/2 år) på första bilden och  Iza (5 1/2 år) på den andra. Oj, vad dom växer fort   !

 

 

 

 

   

 

 

Nu ska jag springa iväg och köpa lite mjölk, sen duscha hunden och sen sova...........och imorgon är det mina vänner......

 

........NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

 

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards