Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Carina - 3 januari 2013 12:33


Vart i hela världen har du gjort av min ben   ??? Grrrrr.........  


Om blickar kunde döda heter det   ........ Tingeling var INTE glad på mig häromkvällen.

Vid nio-tiden kröp jag runt i lägenheten och letade hundben......och plockade bort dom allt eftersom......


Jag har en hund som gärna gömmer saker och ting så det var till och krypa runt och lyfta och titta bakom allt.......


Sen sprang stackars Tingeling runt hela kvällen och letade, och letade och letade......



Varför denna manöver då?


Veterinär besök förstås   . Det var fasta som gällde från klockan 21.30 om det var så att något prov behövdes ta.



MEN DET GICK BRA   ! ! Veterinären hittade inget vid besöket som gjorde att hon tyckte att vi i dagsläget behövde dra igång det tunga artilleriet (med en massa provtagningar). Sååå Skööönt!! Såååå Glaaad!



Vilken fundering ska vi spåna om idag då.......den här kanske?


 



Den här bilden blir utmärkt.....jag har gått upp drygt 4 kilo på 3 veckor   !


Massor med choklad, chips, ostkrokar och gott vin. Inte bra! Men metoden ovan är ju en fantastisk uppfinning......eller hur?


Annars så såg jag på TV att dom har kommit på att det är rätt bra att vara 

mullig    



Men tänk om rapporten har fel? Här går jag omkring och är lycklig med några kilo för mycket på kroppen..........men okey...........då hänvisar jag till den här skylten   :



 


 

Se där.......det finns alltid en anledning till att vara lycklig   !! Ta ut lyckan i förskott!!



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


 

Carina      






Ovido - Quiz & Flashcards