Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Carina - 4 maj 2012 16:17


Hej å hå! Vad ska vi pigga upp oss med en så'n här regnig dag?


Kanske en bild med utsikt från min balkong.........



Näää......känns inte så glatt...........syns på bilden hur regnigt och ruggigt det är ute just nu...........


Kanske en liten filmsnutt på min lekfulla Tingeling kan lätta upp ett regntungt sinne.........



Här kan jag då säga att så länge vi håller oss inomhus så är hon i alla väder en riktig solstråle   !!


Men utomhus en så'n här dag........nä.......då strejkar hon! Då jag öppnar porten så sätter hon sig på ändan och vägrar stenhårt att gå ut   . Jag får bära ut henne! Ojoj......hoppas regnet    passerar fort!



Hittade en jättefin bild på Tingeling och hennes kompis Ztina. Sååå söta tillsammans!




Svårt att få någon inspiration till bloggen. Tror jag gör som Tingeling har gjort på nästa bild...........bäddar ner mig i sängen!



 
Trevlig helg på er allesammans!


Hoppas ni hittar något roligt att göra trots det dåliga vädret...........kanske vårmässan är något att förgylla helgen med...........eller varför inte titta på TV och följa fosterlandet i hockey. HEJA SVERIGE         !



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


   

Carina
   

Ovido - Quiz & Flashcards