Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Carina - 27 april 2012 22:38


Tänk vad härligt det är att ha så många omtänksamma vänner när man är ledsen!


Mamma Inga som både lyssnar och skojar till det så jag får skratta!


Storasyster Marie-Louise som helt klart är en ängel utan vingar! Å hennes man Lennart som gör så himla god mat - å jag blir ofta bjuden! Nåja....du gör god mat du med Marie! Helt klart!



Carina och Breezer som alltid finns nära och lyssnar. Ni är så härliga att umgås med! Jag och Tingeling tog en skön promenad med dom i onsdags längs stranden i Söråker. Där var det fint! 


     


Camilla som jag har kännt i många år kom ut till mig i söndags med en jättefin bukett tulpaner. Tack vännen!



 
 

Det var jätteroligt att få surra en stund då vi inte träffas så ofta nuförtiden. Vi har kännt varandra länge och vet precis hur den andra kan uppleva livet då livet inte visar sig från den ljusa sidan...... Många Varma Tack för att du kontaktade mig då du förstod att det inte var så bra!


Skickar en hälsning till min härliga systerdotter Linda! Tack för att du finns! Det är jättekul att du dyker upp på mina hundträningar! Jag är jätteglad över att du fotar och filmar under kursen och håller i Tingeling medans vi bygger bana. Jättemånga Tack Linda!


Jag har fantastiska arbetskompisar!


Anita som jag jobbar närmast med............att du bara står ut med mitt surrande! Tack för att du alltid lyssnar! Jag kommer att sakna dig i vår och sommar.


Rose-Marie............du är jättehärlig att umgås med! Alltid glad! Varma Tack för att du försöker locka med mig på roliga saker!


Å Ditte min vän! Tack för att du tittade in till mig i "låsta rummet" idag och hörde hur jag hade det! Du är alltid så omtänksam!


Eva, min fantastiska kompis från hästlivet! Vi hörs inte av så ofta som jag önskade att vi skulle. Men vi har båda fullt upp i livet. Jag blev jätteglad då du ringde mig häromdagen för att höra hur jag mådde! Tack för att du finns! Du har helt rätt - klart vi behöver en "pubrunda" snart! 


En kompis från "gamla hästlivet" kontaktade mig över internet här i veckan.......Lena. Tack för att du bryr dig om mig fastän att vi inte har hörts av på flera år! Kramar till dig Lena!


Fick några affirmationstavlor av Lena. Jag gillar dom skarpt!


       



Å Ingela.....jag blir alltid lika glad över dom tänkvärda sms du skickar ut! Å Varma Tack för att du även skickar så kloka svar på mina funderingar i livet! Kram!


Alltid lika kul när du ringer Gabbi! Du är min länk ut i hästlivet....... Det är så roligt å höra om alla hästar du rider och tränar. Vi hörs säkert snart igen! Sköt om dig och Rid lugnt! 


Herregud........jag har väl inte glömt och nämna någon..........oförlåtligt! Har jag glömt någon/några så får du/ni söka upp mig så jag får bjuda på fika som förlåt!



Jag är så glad och otroligt tacksam över att jag har så många fina vänner som hör av sig till mig när jag mår dåligt. Ni alla är fantastiska och unika personer! Massor med kramar till er alla!


Idag fick jag ett mycket mycket mycket roligt telefonsamtal. Jag vet inte om jag törs hoppas........jag vet inte om jag törs tro.............men jag såg (hörde) åter en strimma hopp! Allt från en kär vän som jag hoppas få fortsatt förtroende av att vara nära kär vän med även i framtiden   ! 


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Jag hade egentligen tänkt skriva: Det är aldrig försent att ge upp!

Eller kanske: Ny Dag - Nya Omöjligheter!


Men jag behåller min gamla fras..........åtminstone tills vidare......


Carina  


  



Ovido - Quiz & Flashcards