Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Jag vill skrika!

Av Carina - 23 april 2012 22:02



Jag vill skrika   ............så högt som jag bara kan! Jag vill skrika så det hörs långt långt bort. Skrika så kroppen töms på all luft. Så allt inom mig bara försvinner....... 


Men det gör jag naturligtvis inte utan jag lägger in en liten filmsnutt från i helgen istället. Jag och Tingeling satt i solen och myste vid en rastplats längs strandpromenaden........nåja.......jag satt och myste i solen och Tingeling busade runt. Vi hade en otroligt skön eftermiddag tillsammans jag och Tingeling! 
 




Ingen övrig blogg från helgen. Helgen var inte rolig. Så vi blickar framåt och hoppas att det omöjliga kan bli möjligt. 


Massor med varma kramar till min syster Marie-Louise och min mamma Inga för att ni finns här för mig när jag är ledsen!


Massor med varma kramar till Carina och Breezer för att ni finns här för mig och Tingeling!


Och du Tingeling.......du får miljoner och åter miljoner kramar och pussar för att du finns i mitt liv  



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Nja..........jag tror snart jag ska byta ut den här meningen. Jag tror inte längre på att en ny dag skapar nya möjligheter.........inte i mitt liv i alla fall........tror jag istället ska börja skriva det en vän sa till mig: Det är aldrig försent att ge upp!


Känns betydligt närmare sanningen  




Carina  
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards