Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Vad kommer att finnas kvar?

Av Carina - 20 april 2012 22:09


Om du känner en stark positiv känsla.

Om du känner något fint och passionerat.

Om det finns något varmt inom dig.


Om du håller tillbaka.

Om du inte visar hur mycket du känner.

Om du stoppar undan den varma känsla.

Om dina behov inte besvaras.


Försvinner dina behov då? Försvinner känslan då? Kan någon överhuvudtaget besvara dina behov?


Det du inte göder.

Det du inte underhåller.

Det du inte jobbar för.

Det du inte låter komma fram. 


Finns det inte kvar där "en vacker dag" ?


Vad kommer då att finnas kvar?


Vad händer med dig som människa?


Blir ditt sanna du kvar eller blir du någon helt annan person som står där och försöker leva ett liv som inte är ditt?


Eller tar ditt liv en helt annan väg till slut för att du inte kan vara du?


Kan det bli så att du desperat väljer en helt annan väg för att du fortsätter att hoppas på det omöjliga?


Eller kan det omöjliga vara möjligt.................?




- Ja, inte sjutton vet jag   !




NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards