Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Jag minns.....

Av Carina - 18 april 2012 21:13



Ikväll har jag suttit och tittat igenom lite gamla bilder. Jag ser många fina minnen! Som här.......två små filmsnuttar på mina barnbarn. Filmerna är från sommaren 2011.





 



Här är ett varmt minne på en fantastisk fin kille som jag saknar så otroligt mycket! Min älskade Greve!





Jag har deltagit i många hästkurser. Och från dom kan jag ta fram hur många härliga minnen som helst. Här är ett minne som består av hjärtliga skratt. Vi hade så otroligt roligt på den här teorilektionen. Ja.......det ärfaktiskt en teorilektion........................i Akademisk Ridkonst...............vi leker INTE Frankensteins monster!



 



Ett till roligt minne från hästlivet är när det här härliga gänget träffades vid Lögdö Bruk och gjorde en skön ridtur i omgivningarna runt Lögdö. Bilden är från 2010 och jag sitter på ponnyn längst till höger på bilden.



 



Varmt om hjärtat minns jag också när Tingeling kom. Hon var så himla liten! Kolla här.






Midsommar...........ja snart är vi där igen! Så här kul hade vi på midsommaren 2011!



 



Nu ska jag sluta å tänka bakåt. Även om dom minnen jag har visat här bara är sköna minnen så ska jag tillbaka till här och nu.

Här och nu är det dags att göra kväll. Jobb imorgon.........tidigt   ............


Å jag behöver verkligen sova   . Kroppen har börjat protestera över mitt "slarviga" liv     .
Sen har jag ett problem som jag inte vet hur jag ska tackla   . Kanske lite sömn kan hjälpa mig att komma fram till en lösning...........  



Avslutar bloggen men en ganska nytagen bild. Det här minnet kan vi alla behöva ta fram nu när det damp ner en massa snö igen!



       



  Hare bra där ute i verkliga livet allihopa!  Gud vare med er......själv har jag inte tid......  





NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!



Carina  

 
 
Ingen bild

Sara

13 maj 2012 15:43

Åh, Carina!

Det var alldeles för länge sen sist, och jag ser att det händer mycket i ditt liv, precis som i mitt. Jag lovar att jag hör av mig nästa gång jag beger mig norrut, då får vi ses!

Jag blev så glad när jag såg bilden du har lagt upp på oss utanför Lödgö. Det var en helt unik tid i mitt liv, som jag är väldigt tacksam över att jag fick tillsammans med er!

Carina

28 maj 2012 07:35

Hej Sara!

Himla kul å höra av dig!!!!!!

Det skulle vara jätteroligt att få träffa dig!
Sköt om dig och ha en bra sommar!

Kramar från Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Skapa flashcards