Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Flyttar...igen!

Av Carina - 10 mars 2012 10:07


Jag har inte tid att blogga   ...........flyttlasset går igen   !


Jag är på väg ifrån min fina 1:a till en kanonbra 2:a. Det ska bli såååå skönt att få ha ett sovrum! Jag lämnar Bergeforsen för att bli Vivstabo (inte Matfors!) utan jag bosätter mig i centrala Timrå.


TACK TACK TACK åter MASSOR MED TACK till alla er som hjälper mig att flytta!!!!!!!!

Ni är guld värda!! Hoppas jag får chansen att bjuda igen!!


Nu måste jag packa vidare........återkommer så fort jag har landat   ! 


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina  

 
 
Lina Egerstad

Lina Egerstad

10 mars 2012 13:56

Hej Carina! Vad roligt att hitta till din blogg också=) Men...vad hände med gården och hästarna? Kanske inte angår mig, men man får väl vara nyfiken=)
kramar från Lina (utan Plum numera)

http://linaegerstad.blogg.se

Carina

12 mars 2012 16:35

Hej Lina!!

Kul att du har hittat hit! Nädå....du är inte nyfiken....inget är hemligt.

Leif och jag har separerat och Leif bor kvar på gården med Märta-Louise. Vi delar vårdnaden men det är Leif som mest sköter om henne. Greven har åkt tillbaka till uppfödaren. Jag saknar Greven så himla mycket :-( Märta-Louise går tillsammans med grannens islandshäst Bruna. Dom är så fina tillsammans!

Hoppas allt är bra med dig! Ska kika in på din blogg så jag blir lite uppdaterad med hur du har det!

Många Kramar till dig Lina!!

 
Linda

Linda

10 mars 2012 17:25

välkommen till dom rätta breddgraderna =) hehe

http://lindatindrar.bloggplatsen.se

Carina

12 mars 2012 16:30

Ha Ha!! Jag förstår vad du menar :-))

Kram!

 
Ingela

Ingela

10 mars 2012 17:40

GRATTIS! Kram

http://becausetrollrik.blogg.se

Carina

12 mars 2012 16:29

Tack Ingela!!!

Vill passa på att säga att jag älskar dina sms!!

Kram!

 
Ingela

Ingela

18 mars 2012 16:03

kul, det kommer mera =D ;o)

http://becausetrollrik.blogg.se

Carina

22 mars 2012 14:29

:-))

Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Skapa flashcards