Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Fredag

Av Carina - 17 februari 2012 23:43


Äntligen fredag! Även om jag trivs kanonbra på jobbet så är det himla skönt när fredagen kommer........HELG!!


Det är något visst med fredagar........kanske för att man vet att man har två härliga lediga dagar framför sig........kanske för att man hoppas att helgen ska bjuda på något speciellt........kanske.....


Det har i alla fall börjat väldigt bra!


Visserligen krånglade det lite på jobbet på morgonen......men sen!


Chefen bjöd på fika   ........såååå gott sååååå!


Sen fick jag en väldigt oväntad men fantastisk glad överraskning. Jag blev utbjuden på lunch. TACK!!! Å massor med varma kramar   !!!


Snabbt iväg och handlade lite.


Sen dax för en härlig promenad i solen med Carina och Breezer. Vi var ute i 1½ timma! Det var helt underbart! Hoppas vi får chansen att göra om det här snart igen!


Hem ocn duscha och lite snabbmat och sedan iväg på Birsta med Carina. Där promenerade vi in och ut i jag tror nästan varenda affär..........vi tillbringade 2½ timma inne i Birsta City......sååå kul!! 


Massor med TACK Carina för en härlig eftermiddag och kväll!


Sen bjöd resten av kvällen på lite telefonsamtal och för att inte tala om........nä just det......inte tala om..........nåja..............vi säger så här: Jag gillade kvällens sms    



Nu är agilitykursen, steg 1, avklarad. Det har varit fantastiskt kul! Jag tog mig tid ikväll och tittade igenom bilderna och filmerna från kursen. Tror inte att jag har lagt in den här filmen på bloggen:



    


Inga problem med balansbrädan här inte! Kursledaren står vid början av hindret och balanserar upp så det inte ska smälla då brädan går i backen.......bra å ta inlärningen på ett positivt sätt!


Många många många TACK till Linda som har varit med dom sista gångerna och fotat och filmat på kursen! Å tusen Tack för all hjälp vid hindren!!



Va' fina ni blev tillsammans på bilden!!


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina   

 
 
Linda

Linda

18 februari 2012 10:27

Det var så lite så underbara moster! klart man ställer upp :-)
ja visst blev vi söta .

hoppas du får en bra helg med många skratt *ler*

kramizzar

http://lindatindrar.bloggplatsen.se

Carina

20 februari 2012 21:44

Jag jar skrattat riktigt mycket den här helgen :-)) Precis som jag gjorde i telefonen före träningen sist :-)) Hemlis.....du vet.....

Kram!

 
Linda

Linda

21 februari 2012 16:53

Precis *hemlis*
ska du sätta in den fina bilden här längst upp på din blogg?? om du vill att jag ska göra en annan kan du ju alltid maila bilder till mig så gör jag gärna en åt dig =)

kram!

http://lindatindrar.bloggplatsen.se

Carina

21 februari 2012 22:40

Hej Vännen!

Jag har inte haft tid (och ork) att sitta vid datorn något den sista veckan. Jag ska ta tag i bloggen så fort som möjligt.

Klart att jag sätter in din otroligt fina bild någonstans på min hemsida!! Måste bara sätta mig ned och se hur jag vill ha det :-))

Din bild är hur fin som helst Linda!!

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards