Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Carina - 12 februari 2012 23:08


Söndagkväll.........skulle ha bloggat tidigare i veckan men det blir sällan som jag har tänkt det  ........men här kommer en liten blogg i alla fall......  


Jag har fått flera filmer och kort från förra agilityträffen av min systerdotter Linda. Kommer att lägga ut en del av filmerna och korten i nästa blogg. Den här bloggen kommer att handla om lite annat än hund.........


I fredags svängde jag och mitt barnbarn Iza lös på en konsert med Mora Träsk.
Himla va' kul vi hade   !


 
Oj vad stor bilden blev...... .......så det kan bli......


Många kända låtar som Fader Abraham, Klappa händerna, Litet hus och den fantastiska sången Tigerjakt  !
En del av oss har säkert "sjungit" den låten på en och annan fest  ........


Extranumret som Mora Träsk bjöd på bestod av en dusch med vichyvatten........   ......... Jag som har varit på Mora Träsk tidigare var förberedd..........men det var rätt kul och se hur en och annan reagerade när vattnet sprutade över oss i publiken      !


Många betedde sig som om Leif och Daniel (=Mora Träsk) skulle ha använt kletig Cocacola och duscha oss med.........men Herregud.........det var ju bara vatten...... .....KUL!!


Lördagen bestod återigen av god mat och dryck med sköna kompisar....jag har tur... !


Idag söndag var det återigen dax för buggkurs.......gick inte så bra.......hm....... jag blev jätteyr! Snurr och snurr och snurr........ ........fast det är rätt kul   !


Undrar bara om jag nånsin kommer att lära mig detta.......  



                                                                              


Vill avsluta bloggen med att sända varma kramar och tack till mina kompisar som jag har träffat och/eller pratat med i telefon i helgen! Tack för att ni finns!


Vill också sända varma kramar till min syster Marie-Louise! Du är helt underbar!!


Också många varma kramar till Carina och Breezer! Vet inte hur jag skulle har klarat söndagkväll om ni inte hade gjort mig sällskap på hundpromenaden. Ni fick mig på mycket bättre tankar!! Kram!!


Många varma kramar till dig Linda för att du fotar och filmar på hundkursen!! Du är en fantastisk tjej!!


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina      

Ovido - Quiz & Flashcards