Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Carina - 5 februari 2012 21:15


Fredag   !!! Besök på Bishop Arms med världens härligaste kompisar!!


Tack Rose-Marie, Carina och Eva för en fantastisk kväll på puben!! Det var himla länge sedan jag skrattade så mycket.....   Många kramar till er alla  !! 


Det här måste vi bara göra om!



Lördag   !!! God Pizza och några glas vin med mysiga kompisar!! En himla skön lördag!! Ingen nämnd ingen glömd.........    Puss och Kram  !! 


Det här måste vi bara göra om!



Söndag    !!! Buggat vidare...........såååå svårt...........såååå roligt!! Nu har vi tränat på både vänstersnurr och högersnurr.............oh herregud vilket snurr det blev.............i mitt huvud   !   Men det är inte bara buggandet som är roligt..... nya kompisar också!


Det här gör jag om nästa vecka!



Så en liten kommentar om kylan....... INTE KUL   !! Men vilken bra bil jag har.....eller kanske rättare sagt vilket bra bilbatteri jag har........ Bilen har startat alla turer jag har gjort i helgen! Visserligen var starterna lite sega, växelspak och koppling som i tjära men jag har kunnat åkt på allt jag har velat i helgen. Å det är himla bra   !


Min älskade lilla hund Tingeling fryser........  ......... Hon vill inte gå ut och kissa.....jag får tvinga henne.... När jag ropar: Nu ska vi gå ut Tingeling! Så gör hon så här......


   


Hon är inte lätt att övertala till att ta promenader i -24 grader..........mycket mysigare och gosa i bäddsoffan!


Nästa helg ska jag gå på konsert..........         Jag återkommer i ämnet!



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


 
Carina    

Skapa flashcards