Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Slutet

Av Carina - 31 december 2011 11:27


Kanske titeln på bloggen kan tolkas som något negativt


men det är inte så farligt menat.........



Det är ju bara 2011 som går mot sitt slut    .......och snart


börjar ett nytt år - 2012  





En kort summering av 2011 för min del är att året har varit känslomässigt ganska tungt   . Jag har lärt mig en hel del om mig själv och hoppas att jag kan använda det på ett positivt sätt framöver   . 

Jag har tyvärr måsta tagit avsked av en mycket kär hästkompis - Greven. Jag vet att han har fått det jättebra men det känns ändå tungt i mitt hjärta. Men jag har en fantastisk hästvän kvar att uppleva mitt liv med - Märta-Louise!

 

Under året har jag skaffat min första hund  - älskade Tingeling! En otrolig upplevelse! Mycket nytt att lära! Efter en del veterinärbesök hoppas jag nu att vi kan få en frisk och härlig framtid tillsammans. Vi har lite spännande saker på gång framöver....... 

 

Jag och Tingeling har flyttat under 2011 - till Bergeforsen. Känslomässigt jobbigt och jag har väl inte landat riktigt ännu.

Jag har lärt känna många nya fantastiskt härliga människor i höst! Så himla kul!! Jag har också fått kontakt med en släkting som jag inte har träffat på säkert mer än 20 år. Så fantastiskt roligt!! Jag hoppas att jag får möjlighet att lära känna alla nya och nygamla kompisar mera under 2012! För det ser jag verkligen fram emot   !


MÅNGA VARMA KRAMAR    och MÅNGA VARMA TACK    till alla er som har ställt upp för mig då jag flyttade och till alla er som ställt upp då jag har haft det känslomässigt jobbigt! 
Jag nämner inga namn då jag kan glömma någon (oförlåtligt!) och då jag inte heller kan nämna alla vid dess namn på nätet. Jag tror ni vet vilka ni är som jag älskar och är evigt tacksamma över att ni finns i min närhet! Jag önskar er alla bästa lycka i framtiden!


 

Till alla er läsare:


Ett Riktigt GOTT NYTT ÅR!



Låt oss hoppas på att vi kan göra 2012 till


ett fantastiskt härligt år!

 







NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina    

 
 
Linda

Linda

2 januari 2012 21:06

en sak till du glömde om 2011, både du och jag fyllde jämt =)=)

hoppas allt är bra i halkan?

många kramar / systerdottern

http://bebisbruttan.blogg.se

Carina

3 januari 2012 19:20

Glömde våra födelsedagar.......å det var ju två roliga saker under 2011 :-)

Något halt är det........bara att ta det lugnt både med bil och promenader!

Kram från moster Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards