Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Carina - 28 december 2011 00:00


Jag fortsätter blogga   !


Efter en del funderande så har jag bestämt mig. Jag fortsätter blogga. Och det kommer även fortsättningsvis att handla om hästar och hundar och barnbarn.


Men kanske smyger det sig in lite andra trevligheter också.........vi får se vad mitt liv bjuder på i framtiden    . Jag försöker fortfarande övertyga mig själv att:



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!



.......och kanske tror jag på det snart  



Det är nytt namn på bloggen:


Carina - Här och Nu!



Vilket innebär att man får logga in på: carinaharochnu.bloggplatsen.se


Det blev ett ganska långt namn men jag tror att många av ni som är mina läsare har länkat till min sida så ni inte behöver slå hela bloggnamnet varje gång ni ska logga in till mig.



SÅ VÄLKOMMEN TILL MIN "NYGAMLA" BLOGG!



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina  
 



Ovido - Quiz & Flashcards