Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Carina - 19 december 2011 20:45


Jag, Leif och Tingeling tillbringade en fantastisk helg på Björkbackegård den 19-20 november. Inte mindere än Ewa-Kristina Pettersson hade kurs för ett stort gäng entusiaster. Fina hästar och duktiga ryttare tränade i två dagar. Jag tillhörde åskådarna som satt ihopkurade i stolar med filtar runt kroppen och lyssnade, tittade  och lät sig inspireras av allt matnyttigt som gavs.


Jag är inte så duktig på att föra anteckningar så jag hänvisar till en annan hemsida där båda dagarnas teori finns sammanställda:


http://rastlostland.blogg.se/?tmp=20181145



En mening etsade sig dock fast i mitt huvud........


"DET JAG UPPLEVER, INTE DET JAG GÖR"


En enda mening som säger så otroligt mycket!


Det var svårt att fota i ridhuset. Nästan alla mina bilder blev mörka och suddiga. Här kommer några i alla fall:


   


Tingeling stortrivdes på kursen. Äntligen hittade hon en kompis i rätt storlek, det vill säga, samma storlek. Visserligen var kompisen tyngre, men i alla fall i samma höjd. Och det var inte fy skam, tyckte Tingeling!  



   


 


Om du får möjlighet så rekommenderar dig varmt att delta i kurs för Ewa-Kristina Pettersson, som ryttare eller åskådare!



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina   

Ovido - Quiz & Flashcards