Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Blogga eller inte......

Av Carina - 9 november 2011 10:29


Funderar fortfarande på om jag ska fortsätta och blogga.......


En kompis till mig har sagt att jag MÅSTE fortsätta blogga...................får se om jag lyder henne  .



Idag har jag och Tingeling varit på långpromenad runt om skidstadion i Bergeforsen. Fantastiskt fin miljö att promenera med hunden! Fanns bra med "utrymme" att släppa lös Tingeling.
Inkallningen   fungerar inte till 100 % så jag törs inte släppa lös henne vart som helst............. men jag tycker att Tingeling blir bara duktigare och duktigare! 



Har haft en sista träning för Pernilla inför vinteruppehållet. Då vi bara har Märta-Louise kvar så blev det hon och jag som kämpade tillsammans. Gick sisådär......får skylla mig själv då vi inte har tränat.......


Märta-Louise har världens gulligaste islandshäst till hagkamrat  - Bruna. Bilder kommer! Bruna och Märta-Louise kommer fantastiskt bra överens. Äter ur samma hölåda och ser hur gulliga ut som helst tillsammans. Det känns sååå skönt!


Sitter en liten hund nedanför min stol och har några mystiska ljud för sig. Gissar att det betyder att hon vill att vi ska leka  !


Så nu avslutar jag min för dagen mycket korta blogg.



NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!



Carina    

 
 
Linda

Linda

11 november 2011 17:29

Hej Moster! jag vill också att du ska fortsätta blogga =)
hur är det med förkylningen?
kram

http://lillgummzan.blogg.se

Carina

11 november 2011 18:18

Hej Linda!

Förkylningen är på väg bort.....såå sköönt! Lite torrhosta kvar bara. Jag var rätt dålig ett tag.......puh.....

Kul att du också vill att jag ska fortsätta och blogga :o))

Hoppas allt är bra hos er! Bra kämpat med promenaderna! Du gör ett jättebra jobb Linda!

Sköt om er! Kramar från Carina

 
Kerstin

Kerstin

13 november 2011 12:21

Många frågor ploppar naturligtvis upp när jag läser, men de får jag säkert svar på framöver.
Klart du ska fortsätta göra lite inlägg då och då när lusten faller på. :)

http://stallrosen.bloggplatsen.se

Carina

15 november 2011 14:21

Förstår att det poppar upp frågor! Det är inte hemligt men jag har heller inte gått ut på nätet med alla dom förändringar som skett. Är lite tveksam till att "annonsera" om vissa saker på nätet.....brukar försöka fundera fler än en gång innan jag trycker på "publiceraknappen".

Jag ska nog försöka blogga vidare även om det blir i lite nytt "format". Eftersom hästlivet kommer att vara i mycket mindre format än tidigare så vill jag byta namn på bloggen. Kan bara inte komma på något vettigt.......

Stall Slättman finns kvar även om jag inte är lika involverad i stallet längre......men helt klart kommer jag att ägna en del tid till vackra Märta-Louise :o))!

Å så är ju Ewa Petterson (tidigare Hjälmbrandt) i Baggböle i helgen! Kul! Både Leif och jag ska delta som fotfolk. Hoppas mycket "matnyttigt" serveras under kursen :o))

 
Linda

Linda

17 november 2011 18:51

Ja du ska helt klart fortsätta blogga moser :-) kanske du kan ta något som typ har med dig och tingeling att göra....

ex. carinastingeling.bloggplatsen.se ????

carinasliv.bloggplatsen.se

finns nog lite att komma på :-)
kan spåna vidare och skriva te dig igen om jagk ommer på något.
var iaf väldigt roligt att träffa dig en sväng idag *glömde ju ge dig en kram :-( *


KRAM genom cyberspace

http://lillgummzan.blogg.se

Carina

17 november 2011 21:38

Bra förslag till bloggnamn! Spåna gärna vidare.....jag ska också försöka tänka till lite.... :o))

Vi hörs och syns snart igen! Kramar från Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards