Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

En helt vanlig dag på lekplatsen

Av Carina - 6 augusti 2011 13:00


Iza och Nivinn kom på besök en dag.........självklart intog vi

lekplatsen!


Nivinn var glad som vanligt!


 

Vi bakade sandkakor, körde lastbil och försökte få Tingeling att inte stjäla våra leksaker.


Nivinn passade också på att smaka lite på sanden.....inte så god tror jag   ......

 

 

Vi hade precis fått upp den nya gungställning och hade även grävt upp rutschkanan från kullen och monterat upp den på gungställningen istället. Bättre lutning - bättre fart   !


Iza provade glatt rutschkanan........hon såg rätt nöjd ut!

   

 


 

Det är sååå roligt när Iza och Nivinn kommer på besök! Det är alltid full fart!


Får väl medge att jag blir liiiiite trött och brukar vila en stund då barnen har åkt hem........har jag nämnt att jag har fyllt 50?

= Tillåtet att bli trött av sandkakebakning...... 


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina   

 
 
Linda

Linda

12 augusti 2011 20:47

Hej moster!
hoppas allt är bra med dig, ville bara säga att jag har uppdaterat min blogg lite ifall du vill gå in och läsa lite =)

gud va Iza och Nivinn växer förresten, tyckte dom var mindre när jag såg dom på din födelsedag =) måste växa som ogräs hehe

kram - ses imorrn! :-)

http://lillgummzan.blogg.se

Carina

13 augusti 2011 09:18

Jättekul - ska genast läsa på din blogg!!!

Kram - ses snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards