Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 17 juli 2011

ARV

Av Carina - 17 juli 2011 21:00


Förra helgen var jag och Tingeling på Östanå Hästgård i Kovland och tittade fina hästekipage som tränade.


Den nystartade föreningen ARV, Akademisk Ridkonst Västernorrland, hade ordnat en träff för alla intresserade.


Vladimir Drybcak, Angelica Hesselius, Sofia Eriksson, Eleonor Madsen, Eva Christensen och Irene Löfqvist bjöd alla på otroligt fina träningspass som vi alla fick chansen att ställa frågor och funderingar till.


Det är så otroligt berikande att få se olika träningsupplägg och tankegångar. Olikheter startar min tankeverksamhet i hjärnan och jag tar chansen till att se möjligheterna i olikheterna!


Många Varma Tack till er alla som hade ordnat med den här dagen i Östanå   !!


Som vanligt hade jag inte kameran med utan försökte fota med telefonen. Det gick inte bra........ 


En mörk bild med motivet på långt håll är det enda jag kan bjuda på i hästväg.......


 


Tingeling skötte sig otroligt bra! Hon är hur lättsam som helst att ha med sig ut på äventyr!


På Östanå Hästgård så stötte vi på en kompis som jag inte har träffat på flera år. Helena, som hon heter, hade en otroligt söt och trevlig hund med namnet Busan.


 

Tingeling och Busan blev jättebra kompisar!


 


För er som är intresserade av den nystartade föreningen så finns det ett forum på Facebook. En hemsida är under uppbyggnad.


Det blir en ny träningsträff troligtvis i början av augusti. För att kommma och titta behöver du inte vara medlem och det kostar ingenting. Vill du rida ska du vara medlem och en avgift för uppstallning tillkommer.


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina   

Skapa flashcards