Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Lite bilder......

Av Carina - 7 juni 2011 11:20


Massor av bilder, massor av filmer, massor att blogga om........men har ingen tid   !!!


Jag ska försöka gå igenom alla filmer och bilder och lägga ut dom lite eftersom. Sen vår älskade Tingeling flyttade in hos oss så krympte utrymmet med att sitta framför datorn ganska rejält. Lite tråkigt men nyttigt! Numera är vi ute nästan hela dagarna. Både med hästar och hund!


Träningen med hästarna bärjar komma igång i alla fall. Efter drygt två veckors vila så försöker Leif och jag att varva träning i paddock med uteritt.


Det känns verkligen att hästarna har stått länge och före viloperioden red vi för det mesta ut. Nu blir det lite "börja om" med jobbet att få rätt böjning och bärighet. Kul men lite frustrerande då jag känner att Greven har "stelnat" till lite. Vänsterbogen är tillbaka och "bråkar" lite med oss. Men vi jobbar på och Greven är jätteduktig!


Leif känner samma sak med Märta-Louise........lite stelt i böjningen igen men Märta-Louise gör verkligen sitt bästa!


Kul har vi i alla fall   .....och det är grunden till all träning. Både med hästar och hundar!


       


Lägger ut lite kort på världens sötaste Tingeling också! Ibland blir jag sittandes långa stunder och bara tittar på henne. Hon är helt underbar!


 


Tingeling blir så jättetrött ibland.......det tar på krafterna att leka och busa! Sova på mattes kudde......det är det skönaste som finns!


 


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina   










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards