Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Kastrullälvan - TINGELING!

Av Carina - 22 maj 2011 09:59


Jag bloggade för ett tag sedan om världens sötaste hund - Felix! Hundvalpen som min son med familj precis har införskaffat. 


 

Nu har det visat sig att detfinns TVÅ stycken VÄRLDENS FINASTE HUNDAR!


Vår alldeles egna lilla kastrullälva, TINGELING, har anlänt!


 


 

Ja, vad säger ni? Visst är hon helt underbar?!!!

Lite fakta för er som är intresserade:

Här på bilderna är Tingeling 9 veckor gammal. Hon är en blandning av Chihuahua, Laza Apsho, Shih Tzu och Yourkshireterrier.

Ja, helt enkelt VÄRLDEN SÖTASTE HUND!


NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


Carina  

 
 
Ingen bild

Kicki

23 maj 2011 20:28

Men har ni skaffat hund..........jag hänger inte riktigt med nu :) Otroligt söt i alla fall!

Carina

24 maj 2011 09:49

Det är inte bara du som inte har hängt med Kicki.......inte jag och Leif heller.....

Det här gick lite fort....men kul!

 
Kerstin

Kerstin

24 maj 2011 08:38

Helt klart kandidat på världens sötaste. :)
Grattis till en så söt lite kastrullälva. ♥

http://stallrosen.bloggplatsen.se

Carina

24 maj 2011 09:48

Tack Kerstin!!

Jag gissar att det finns många världens sötaste hundar.... :o))

Fast kanske inte så många söta kastrullälvor......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards