Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Fullt ös i hagen

Av Carina - 18 maj 2011 08:48


Jag brukar ofta ha kameran i fickan......men naturligtvis inte den här gången  


Häromkvällen när det var dags att ta in hästarna så var det fullt ös i hagen   ! Hästarna såg ut att ha himla kul          !


Jag stod en kort stund och tittade på men skyndade sedan in efter kameran. Tyvärr fick jag inte med så mycket av hästarnas lek. 

Jag och kameran blev helt plötsligt mera intressant än bocksprången.......men lite film blev det!


En liten kul grej.....kolla (film nr 2) hur otroligt väl Märta-Louise blir kamouflerad då hon står vid en björk.......kanske något för svenska försvaret.....måla gråa prickar på kläderna då dom krigar i svenska björkskogarna   . 





 
   


  



  

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


  Carina 

 
 
Kerstin

Kerstin

19 maj 2011 15:43

Du har så rätt, en kamoflage häst!! Hi hi
Visst är det typiskt, man har med sig kameran 90% av tiden och just de där sista 10% så händer just "det". :)
Ha det så bra!

http://stallrosen.bloggplatsen.se

Carina

19 maj 2011 20:59

Jag skulle egentligen kunna fota med telefonen som till 99% är med då jag är bland hästarna MEN jag är urdålig på att använda fotohanteringen i telefonen......tyvärr.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards