Carina - Här och Nu!

Alla inlägg under februari 2011

Av Carina - 2 februari 2011 15:17

 

Hittade den här filmsnutten i mitt arkiv......

 


Vårat barnbarn Nivinn. På filmen ca 3 månader gammal. Så himla söt!

 

En liten korrigering bara av vårat samtal: Jag säger..........

 

- Lillasyster Iza........ Det ska naturligtvis vara STORASYSTER Iza!!!

Farmor är lite snurrig ibland.......  

 

Nu har Nivinn hunnit bli 5 månader gammal.......och större......



Det går så fort. Det här kortet är taget när jag var barnvakt sist. Jag vet inte hur många gånger jag fick lägga tillbaka henne på filten. På något sätt så rullar och vaggar hon kroppen så den förflyttar sig hela tiden.....   ..........

 

Storasyster Iza har också vuxit mycket. Blivit lång och väldigt bestämd. Och livlig! Dom här korten är också från när jag var barnvakt sist.......


 


 Nu gäller det för farmor att hänga med i farten...........    

 

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

  

 

Carina

Skapa flashcards