Carina - Här och Nu!

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag!

Av Carina - 14 februari 2011 16:51

 

Hoppas att ni alla har haft en härlig Alla Hjärtans Dag!!

 

                                                                      

 

                                                                 

 

 

Vi brukar inte "fira" den här dagen på något speciellt sätt hemma hos oss. Dagen i sig själv kanske är mer för handlarna än för oss människor.

 

Själv har jag berikat dagen med lite sjukhusbesök. Det ena besöket bestod i att svälja en slang så läkaren   kunde ta sig en titt i min mage.........  

 

En ganska så omtalad undersökning. Jag känner rätt så många som har gjort den före mig. En del av dom har upplevt "mindre trevliga"(= obehagliga) upplevelser av undersökningen.

 

Själv tyckte jag att det gick ganska bra..........lite lugnande   i blodet och snart var det undanstökat...........    .

 

 

 

Jag kan inte låta bli att beröra vädret igen. Det verkar bli rätt så kallt hela veckan = inte så mycket ridning...........jag är sååååå frusen av mig!

 

Men jag njuter varje dag av att se att det blir ljusare och ljusare! Det är så skönt att se att solen går högre och högre över trädtopparna!

 

 Då det är alla hjärtans dag idag så avslutar jag dagens blogg med bilder som ligger mig varmt om hjärtat.

 

 

 

 

   

 

 

   

 

 

   

 

 

   

 

 

Avslutningsvis - en liten film på en stilla lunch i Stora Bandsjön - våra fantastiska hästar:  Märta-Louise och Greven!

 

  

 

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!

 

  

Carina

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - Fredag 2 feb 20:52

Hittade igen min bloggsida ? ?helt plötsligt?? Gick igenom mina appar i telefonen och där var den?Bloggplatsen?. Kul ? eller inte ? ? Ska jag börja blogga igen ? eller inte? Ja, inte ikväll i alla fall?eller hur blev det här egentligen ???? ...

Av Carina - 25 mars 2013 19:24

Vad gör man på en söndag?  En solig   söndag som i helgen....... Går i kyrkan kanske.......     Nja......kanske inte riktigt "i" kyrkan utan snarare sådär lite utanför.......kanske lämpligen stannar upp vid dess port   ......      D...

Av Carina - 20 mars 2013 10:30


Veckorna bara rusar iväg! Det är så mycket jag skulle vilja göra men tid och ork räcker inte till. Det har medvetet blivit rätt mycket slalom. Säsongen är kort och börjar nu gå mot sitt slut.      Jag och Tingeling tränar fortfarande Agil...

Av Carina - 11 mars 2013 08:39

Nu gäller det att ligga i   !     Säsongen går mot sitt slut. Nu är det slalom som gäller så fort det finns en chans!     På söndagsmorgonen var det bara att slänga in alla grejor i bilen och köra mot Birsta och möta upp med m...

Av Carina - 2 mars 2013 11:26


Jag har varit i Skönviksbacken några gånger dom sista två veckorna. Och jag har konstaterat att det är livsfarligt i liften         Som jag har bloggat om  tidigare så vill jag ha hjälp med att få liftpinnen på plats i ändan. Jag vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards