Carina - Här och Nu!

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Carina - 12 januari 2011 11:04

 

Igår red Leif Märta-Louise en liten stund igen........å nu blev det trav runt hela fyrakantspåret   ! Märta-Louise travar på som om hon inte gjort annat med ryttare på ryggen.

 

 Inte att förglömma är att Leif gör ett fantastiskt jobb som "beridare"!

 

Märta-Louie och Leif passar så himla bra ihop! Är jag brädad månntro.......   ?

 

 

Greven och jag tog också ett litet pass i paddocken. Det gick jättebra! Formen börjar bli otroligt fin men jag måste få bättre plats på bogarna. En liten nöt att knäcka..........

 

Idag är jag ledig. Himla skönt! Har ätit frukost    och sitter  nu framför datorn och tittar ut genom fönstret. Mulet. Risk för mera snö. Vill inte ha nåmera snö!

Vi har rätt mycket skottning kvar att göra. Bland annat måste vi göra något åt hagarna. Det är hur mycket snö som helst.............överallt känns det som.

 

Idag har jag tinat räkor som jag ska äta   till lunch. Blev helt plötsligt bara så sugen på räkor. Men jag har ingen som helst aning om hur jag ska tillreda lunchen..........får ta och leta efter något bra recept på nätet......

 

 

Det finns så både roliga och söta smileys på den här bloggplatsen. Sitter och småler för mig själv när jag tittar på bilderna......

 

Hittade precis den här söta smileystjejen som blåser såpbubblor....   .....

 

 

Å här kommer min alldeles egna söta smileystjej som älskar att blåsa såpbubblor!

 

  

 

    

   

 

Nu är det bara att ladda upp med "såpvatten" inför sommaren!

Sommaren ja....hm.......tittar ut genom fönstret igen.......snö.....massor med snö........

 

Nåja, det kan ju också ha sin tjusning! Bobåkning till exempel! Hur kul som helst! Å då är det bra med snö.........

 

   

 

 

NY DAG - NYA MÖJLIGHETER!


   

Carina 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards